środa, 14 października 2015

Serduszko

Witajcie, muszę się z Wami podzielić czymś bardzo fajnym ;) Mianowicie znalazłam na super stronce www.mamawdomu.pl, świetny post. Tam jest kopalnia super pomysłów, stronka prześwietna, a mnie urzekło serduszko. Tak mnie urzekło, że chciałam natychmiast takie mieć. Jak się okazało natychmiast, tak szybko nie nadeszło jakbym sobie życzyła, ale do cierpliwych świat należy ;) Mój sprzęt komputerowy pozostawia wiele do życzenia i tylko dzięki niemu stworzenie mojego upragnionego serduszka zajęło mi sporo czasu :) Ale jest !!! Jest jedno, jeszcze drugie i będzie komplet. Nie trzymam Was już w ciekawości o co mi chodzi i pokazuje... Ta dammm...
I jak Wam się podoba? Bo mi bardzo !!! Jeszcze wydrukować, oprawić i będzie pięknuśkie dla Syneczka. Jeszcze dla Córeczki i będzie komplecik jak się patrzy :)

Do zrobienia takiego serduszka potrzebny jest program www.picmonkey.com, jest super bo nie zajmuje miejsca na dysku, ponieważ korzystamy z niego online, jest łatwy w obsłudze. Ile można fajnych rzeczy tam zrobić, to aż dziw. Nie znałam tego programu, a tu nagle otworzyły mi się drzwi na świat :)

No to dzieła! Otwieramy program www.picmoney.com, wybieramy opcję "Desing", ponieważ będziemy tworzyć nowy obrazek. Możemy wybrać dostępną wielkość grafiki lub ustalić własną wybierając "Custom". Tworzyłam w formacie kartki A4, więc w pole wyboru wpisałam 595 x 845 pikseli. Po kliknięciu przekierowuje nas od razu do pola edycji. Z lewej strony z menu wybieramy ikonę motylka i szukamy motywu serca. Gdy już wybierzemy, rozmieszczamy je na środku kartki ( rozmiar zmieniamy w prawym dolnym rogu, przeciągając strzałką), potem zmieniamy kolor wypełnienia wybierając "Color 2" na transparentny.

To czarne serce będzie naszą bazą naszego działania. Następnie z menu po lewej stronie wybieramy Literki i wybieramy odpowiednią czcionkę, rozmiar i kolor. Na środku wpisujemy imię dziecka.

Następnie postępujemy podobnie.Wybieramy literkę i wpisujemy wyrazy jakie chcemy umieścić w serduszku, np.znak zodiaku, data urodzenia, waga, czułe słówka jakimi nazywamy dziecko, co tylko chcemy aby znalazło się na plakacie.

Piszemy różnymi czcionkami, w poziomie i pionie, rożną wielkością, ale wszystko w obrębie naszego serca. Kiedy serce będzie już gotowe, klikamy na duże czarne serce i klikamy "DELETE". Czarna ramka nam zniknie i pozostaną tylko napisy. Dla pewności możemy najpierw zapisać serce na dysku klikając u góry "Save", a potem po lewej stronie "Save to my computer" i wybieramy plik gdzie chcemy zapisać.
Potem drukujemy, oprawiamy i wla la :)

Mam nadzieję, że w miarę łatwo to przedstawiłam. Wspomogłam się wpisem na stronie www.mamawdomu.pl, za który bardzo dziękuję, bo moje dzieciaki będą miały piękne serduszka. 
Próbujcie swoich i chwalcie się w komentarzach :) Pozdrawiam

3 komentarze: