środa, 25 listopada 2015

Jak nauczyć dziecko dni tygodnia i miesięcy?

Chorujemy,  ale nie próżnujemy :) Działamy, na tyle na ile pozwoli Filipek :)
Jak nauczyć dziecko dni tygodnia i miesięcy? Maja nie umiała, bo skąd? Dopiero uświadomiła mnie pani wychowawczyni z przedszkola :) Nikt nigdy jej nie uczył, a jedynym dniem tygodnia był weekend. Weekend magiczne słowo,  które oznacza, że tata będzie cały dzień w domu, że nie muszę iść do przedszkola. I tak się zastanawiałam jak to zrobić, tym bardziej, że Maja codziennie rano patrzyła na moją komórkę sprawdzając który dziś jest. Wpadłam na pomysł, aby zrobić jej kalendarz, tylko nie wiedziałam dokładnie jak go zrobić, dopóki nie zobaczyłam na stronie www.mamawdomu.pl. Długo się nie zastanawiałam i wzięłyśmy 
się z Majcia do dzieła. 


Aby zrobić podoba kalendarz, będziecie potrzebować:
*  ramka,
* nożyczki,
* rzep,
* kredki,
* laminator. 


Wszystkie grafiki ściągnęłyśmy ze strony www.mamawdomu.pl. Miesiące pokolorowała Maja, mama wszystko zalaminowała. Pod szybę wsadziłyśmy zieloną, a po środku białą kartkę. Na szybie nakleiłyśmy rzepy i gotowe :)
Oto kalendarz Mai :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz